Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес

Разтягането - периодично и правилно- осигурява на нашите мускули добро здраве. В българския разговорен език, този процес се нарича още с английската думичка "стречинг".

Има две базисни упражнения, които заздравявят и подсилват коремната област – „крънч" – който се състои в това да легнете по гръб със свити в колената крака и да се повдигнете нагоре, свивайки стомаха, като задържите тази поза в продължение на 3 секунди. Спускайки също контролирате контракцията на мускулите.

Персоналните тренировки са на мода в последно време, но не заради това реших да се посветя на тази професия. Като чужденка в Испания, имах време да наблюдавам в продължение на 2 години начина на живот и навиците на местните. Статистиката сочи, че 30% от подрастващото поколение между 12 и 18 години страда от затлъстяване. Едва трима на всеки десет испанци, спортуват редовно. А хората, които днес са между 30 и 50 годишни, са практикували физическо възпитание в училище едва веднъж седмично. Тези данни бързо ми дадоха да разбера, че с професията на персонален треньор ще мога да покривам и то добре разходите си.

Защо трябва да се работи за горна седалищна мускулатура? Препоръчва се за хора с плосък задник (при жените от „тип аспержи"). За да се включи в акция седалищния мускул трябва да има опъване (разтягане на ханша). При това положение, работят седалищните мускули. Препоръчителни упражнения:

Откак професионалните спортисти и холивудските звезди започнаха да тренират с персонални треньори останалия „простосмъртен" свят реши, че трябва да пробва това ново течение. В какво се състои ли? Личните треньори програмират и следят физическото натоварване, контролират режима на хранене и...струват доста пари. С начало поставено в САЩ, тази тенденция в култа към тялото прави фурор в Европа през последните няколко години. Ако можеш да си го позволиш и ти харесва идеята да имаш „физически супервайзър" е една страхотна алтернатива. Особено при жените, които имаме все по-малко време за нас самите и все повече задължения към другите. Ето защо оптимизирането на тренировката е фундаментално. За да придобиете по-ясна представа нека разгледаме „персоналния треньор" от двете му страни. Кои са положителните на персонализираната тренировка с екперт-учител?
« НачалоПредишна111213СледващаКрай »
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Търсене

Банер
Банер
Банер

feed-image Feed Entries