Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 5 – коремни мускули
Петък, 28 Януари 2011 13:56

Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 5 – коремни мускули

От Витаминаспорт
Оценете статията
(3 оценки)
Foto: PETRA Foto: PETRA
Владимир Иванов – „Фитбол топка за упражнение - прави деня ти без напрежение»! Петото упражнение с фитнес топка идва след тези за трицепс, лицевите опори, странични коремни мускули, седалищни мускули и се концентрира върху коремната мускулатура. Промоцията на ФИТБОЛ от онлайн магазина за спортна екипировка www.sportzona.eu, важи до 31 януари. Цената за витаминчовци е САМО 18 лева. Тренировката за коремни мускули с швейцарска топка има една тайна – налага се да бъде разказана на поне още един човек, тогава функционира най-добре! Сподели сега!
Правилата за БЕЗОПАСНОСТ са валидни както при тренировката за трицепс, лицевите опори, страничните коремни мускули, седалищните мускули, така и при упражнението за стягане на коремчето. Разчистите си пространство преди да започнете с домашната гимнастиката. Добре да изпълнявате упражненията върху ФИТБОЛ адекватно обути – или с мратонки или боси, взависимост от повърхността, върху която стъпвате /виж снимката в двата вариянта/.

Качествената швейцарска топка, която си закупихте от www.sportzona.eu вече ви е „приятелка", нали? Тази огромна сфера има своите трикове за овладяване, но веднъж превзета, става вашият домашен уред за влизане във форма за ЦЯЛ живот.

 

Ще припомним, че тялото задвижва мускулите, които рядко работим, когато му се осигури нова форма за адаптация. Фитболът Fitball-svivane_na_krakaотговаря напълно на това условие. При упражненията за коремни мускули нестабилната повърхност помага още за тонифициране на мускулите на краката и гърба. Внимавайте за от травми в кръста и в коленете. Фитболът ни позволява да опрме добре гърба и да застопорим позицията, в която основната работа ще падне върху мускулите на корема. Освен коремната мускулатура в това упражнението с фитнес се тренира координацията и баланса.

 

Упражнението с фитбол за стегнат корем наподобява това, в което повдигаме краката към торса, когато сме легнали на пода по гръб. Същото се прави и върху нестабилната повърхност на фитбола, с разликата че повдигаме краката един по един, за да не загубим равновесие. Концентрирайте върху движението. Вдишвайте въздух когато краката са в опънато състояние и отпускайте при завършено движение – свиване на крака към тялото. Контракцията на коремния мускул трябва да се усеща.

 

Стремете се винаги да поддържате правилна позиция. Поддържайте тялото на ниво, в което се чуствате комфортно, без болка в ставите или гърба. При изпълнение на упражнението за коремна мускулатура е много важно гърбът да е стабилен.


Забележка – препоръчително е предложеното упражнение да бъде включено в тренировка в домашни условия, за която са нужни задължително загравяне, разтягане след тренировка и адекватна хидратация!

 

Успех. Следва продължение...

Add comment