Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 6 – коремни преси
Събота, 29 Януари 2011 13:58

Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 6 – коремни преси Ново

От Витаминаспорт
Оценете статията
(2 оценки)
Foto: PETRA Foto: PETRA
Ирена – «Фитбол се наричам и да помагам в спорта най обичам!» Ех Рени, Рени...как ни помогна на нас, ако знаеш!? Вдъхновени от теб, даваме живот на 6-то поред упражнение с фитнес топка. След упражненията за трицепс, лицевите опори, странични коремни мускули, седалищни мускули, коремната мускулатура, залагаме на по «лекия» вариянт – коремни преси с фитбол. Все още можете да закупите вашата швейцарска топка от www.sportzona.eu на промоционална цена от 18 лева. Коремните преси с фитбол обаче се налага да бъдат споделени, знаете...днес е ред на семейството. На свекървата и тъщата фитнес топка ти купи, на мира ще те оставят за доста дни.
Тялото тонифицира мускулите, които рядко работим, когато му осигурим нова форма за адаптация. Фитболът е идеалното средство за това. Коремните преси с фитнес топка са подходящи за хора на всяка възраст защото не изискват високо ниво на предварителна подготовка. Голямата швейцарска топка също е подходяща за сядане и почивка след тренировка /виж снимка/, и няма да е лошо да възползвайте от нейната мултифункционалност още СЕГА - купете от www.sportzona.eu с читателския код на ВИТАМИНАСПОРТ, който може да намерите тук.

Правилата за БЕЗОПАСНОСТ са валидни както при тренировката за трицепс, лицевите опори, страничните коремни мускули, Fitball-koremna_presaседалищните мускули, корема, така и при наглед лесните за изпълнение коремни преси. Разчистете пространство преди да започнете с новата и станала ви вече любима, гимнастика в домашни условия.

 

Коремните преси, които се изпълняват с помощта на на фитбол много приличат на нормалните, които сме свикнали да правим върху пода. Разликата се състои, в това, че тук краката са качени върху фитнес топката и повдигането на торса става с помощна на вдишване и издишване. Контролирате ли дишането, контролирате цялото упражнение. Концентрирайте върху движението. Вдишвайте въздух преди да вдигнете тялото и отпускайте въздуха при завършване на движението. Контракцията на коремните мускули се усеща. Опитайте да задръжте тялото във въздуха поне 2 секунди. Коремните преси с фитбол могат да се изпълняват и на степени.

 

При изпълнение на упражнението за стегнат корем е много важно при изходно положение гърбът да е добре залепен на пода и при повдигане опитайте да го държите изпънат.

 

Забележка – препоръчително е предложеното упражнение да бъде включено в тренировка в домашни условия, за която са нужни задължително заграване, разтягане след тренировка и адекватна хидратация!

 

Успех. Следва продължение...

Add comment