Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 7 – странични мускули и координация
Неделя, 30 Януари 2011 14:58

Фитнес топка – УПРАЖНЕНИЕ 7 – странични мускули и координация

От Витаминаспорт
Оценете статията
(1 Оценка)
Foto: PETRA Foto: PETRA
Диана Иванова – «Фитболът или швейцарската топка спомага на всеки за бодра походка». Упражненията за трицепс, лицевите опори, страничните коремни мускули, седалищни мускули и коремните преси са доказателство, че тренировката у дома с помощта на фитнес топка дава на всеки бодра походка. Вашата швейцарска топка ви чака на адрес www.sportzona.eu с цена -18 лева. Координацията също може да се упражнява с тази гигантска сфера. В движението се включват и страничните мускули на корема. Упражнението с фитбол сподели и здраве ти с него спечели.
Сядането върху нестабилната фитнес топка само по себе си е предизвикателство. Представете си какво е ако се наложи да си «полегнете» малко и то с вдигнат във въздуха крак. Онези, които сега започват да опознават фитбола - този чудесен уред за правене на гимнастика у дома, трябва да внимават за коректното изпъление на упражненията. Правилата за БЕЗОПАСНОСТ са валидни както при тренировката за трицепс, лицевите опори, страничните коремни мускули, седалищните мускули, мускулатурата на Fitball-svivaneкорема и коремните преси, така и при новото упражнения за координация и странична коремна мускулатура. Малките мускулни групи са главен герой в движението на координирано свиване на крака и ръката.

Разчистете пространство преди да започнете с новата и станала ви вече любима, гимнастика в домашни условия. И разбира се, ако все още нямате този чудесен уред за упражнения в домашни условия, влезте в www.sportzona.eu с читателския код на ВИТАМИНАСПОРТ, който може да намерите тук.

 

Фитболът е идеалното средство за тонифициране на мускулите, които рядко работим. Новата форма за адаптация, която швейцарска топка предлага изисква пълно съсредоточавене, за да не «изпуснете» сферата. За правилното изпъление на това упражнение е добре първо да свиете краката в колената и да седнете върху тях на пода. Приближете фитбола. Подпрете стабилно ръката, като свивката в лакътя служи за опорна точка. Китката и подмишницата са стабилизатори върху сферичната повърхност. Поемете въздух. Изправете торса.

 

Все още с неизпуснат от дробовете въздух, концентрирайте се върху движението за едновременно свиване на ръката и крака. Представете си, че трябва да козирувате» и изпълнете движението с ръката. Кракът от своя страна е изнесен малко по-напред от тялото и се свива в пространството пред него, а не успоредно на тялото. Контракцията на страничните коремните мускули трябва да се усеща. Опитайте да задържите тялото в това положение поне 2 секунди.

 

При изпълнение на упражнението за координация и странични коремни мускули е много важно при изходно положение гърбът да е изправен, а коремът – глътнат.

 

Забележка – препоръчително е предложеното упражнение да бъде включено в тренировка в домашни условия, за която са нужни задължително заграване, разтягане след тренировка и адекватна хидратация!

 

Успех. Следва продължение...

3 коментари

  • Връзка към коментар some Неделя, 06 Март 2011 09:47 от some

    Ангелина Толева: "френдли" ти завижвам...??? Много си "кърни" мадам...

    Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.
  • Връзка към коментар Елисавета Понеделник, 31 Януари 2011 21:46 от Елисавета

    Ани, ако ми кажеш от какво са провокирани тези болки, може би ще мога да ти помогна? Имай предвид, че фитнес топката е идеално средство за рехабилитация също...

    Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.
  • Връзка към коментар Angelina Toleva Понеделник, 31 Януари 2011 20:23 от Angelina Toleva

    Ели , от 3 дни имам ужасни болки в кръста, не мога да се изправя, и като те гледам теб да ти кажи френдли ти завиждам !! Браво само така!!!

    Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.

Add comment