Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Fhl.bg

Вие сте тук:Начало»Фитнес»Персонални тренировки»Как да свалим мазнината около корема?
Четвъртък, 09 Юни 2011 22:51

Как да свалим мазнината около корема?

От Елисавета Шидерска
Оценете статията
(8 оценки)
www.google.es www.google.es
Преди няколко дни тренирах с един чаровен младеж, кандидат за професионален спортист, който въпреки моите настоявания, не свали горнището си през цялата тренировка. Оказа се, че моят "ученик" сам желае да тренира, опакован като телешко филе. Подобно на онзи гумен колан, който си слагат мнозина в желанието да се потят повече и по този начин да горят излишните мазнини, бъдещата футболна звезда се надяваше да се изпоти повече и по този начин да свали излишните мазнини, натрупани в коремната му област. Огромна грешка.
Вече сме говорили по темата за бързото сваляне на коремни мазнини. Наясно сме, че онази бърза и ефикасна формула, която унищожава "паласките" около стомаха като с магическа пръчка, не съществува. Знам, че особено мъжете, които са като луди, когато става въпрос за елиминирането на стомашните тлъстинки, въртят недоволно глава в този момент. Но Eli-2уверявам ви, приятели - не съществува ни лабораторията, ни уравнението, които са способни да разрешат този МАЗЕН проблем в рамките на само няколко часа.

Никакви гуми, ластични панталони или купища дрехи, въпреки че те карат да се потиш много, няма да премахнат тлъстините, натрупани в зоната на кръста. Припомням ви, че потенето е механизъм на организма, чрез който се регулира температурата му. С други думи – не е пещ, в която да изгориш излишностите ! Не може мазнината да се изпоти. Ако беше така, единственото което щяхме да правим е да се метнем в една сауна и точка. Но в този случай, знаете, губим само вода, която на всичкото отгоре се възстановява бързо-бързо.

 

Долу-горе същото се получава, когато се опитваме да свалим килца с масажи или вибриращи ленти. Не функционират. И коремните преси? Също не дава резултат. Хубавото е, че чрез пресите постигаме коремни мускули от бетон, но покрити със слой мазнина. Да не говорим за загубата на пари и време, купувайки кремове и гелове за отслабване. Или поне аз не знам за такива, които функционират наистина. Ако случайно науча, знаете че няма да пропусна да ви го напиша на тези страници. Липосукцията е метод, който оставям настрана...

 

Единствената и натурална форма да се елиминира мазнина от организма е да се комбинират аеробни упражнения (тичане, плуване, каране на колело...), с такива за тонификация (като Eli-11тези за които ви разказвам почти от година от страниците на Витаминаспорт). Ако към изпитаната схема прибавим и балансирано хранене, с малко калории, но богато на полезни хранителни вещества, успехът е гарантиран.

 

Внимание – само ако си наясно, че това няма да бъде режим с определен кратък срок, а навици, които ще присъстват в живота ти от днес до края на дните, продължи с четенето на този материал!

 

Така и така съм започнала да говоря за стомаха, ще ви припомня две основни и фантастични упражнения, които подсилват коремната област и когато загубиш омразната мазнина, ще ти помогнат да блеснеш с плоско и стегнато коремче.


Не забравяй, че винаги е по-важно качеството, отколкото количеството. Много по-полезни са 20 добре направени коремни преси от 100 с лоша техника на изпълнение.

 

Две базисни упражнения за стегнат корем са – статична коремна преса - преден планк (като на снимка 1). Важното е да задържите тялото в това положение около 60 секунди. Времето зависи от моментната ви физическа форма. Повдигането на краката и торса във въздуха е подобно на "планка" само, че това положение сме легнали по гръб, като внимаваме да не загубим баланса на тялото, коречът е глътнат, а седалищните мускули стегнати. (снимка 2).

1 Коментар

  • Връзка към коментар Martin Вторник, 24 Април 2012 14:03 от Martin

    Kakvo da qm i kakvi uprajneniq da pravya za da napravq koremna presa i da premahna mazninite ot korema ? Na 18 sum 68.7 Kg 175cm

    Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.

Add comment