Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Fhl.bg

Вие сте тук:Начало»Бременни, майки и бебета »Тренировка за майки и бебета. Следродилни упражнения
Понеделник, 10 Декември 2012 13:47

Тренировка за майки и бебета. Следродилни упражнения Ново

От Елисавета Шидерска
Оценете статията
(6 оценки)
Тренировка за майки и бебета. Следродилни упражнения Foto: PETRA
Чувствам се добре когато правя упражнения у дома с бебето ми. Забавляваме се заедно и си връщам физическата форма от преди раждането с малкия домашен фитнес, който си организираме. Това е вашият девиз, маменца. Повторете го толкова често, колкото е необходимо, и ще видите как скоро няма да се нуждаете от повече мотивация. Вашето дете ще ви помогне да влезете във форма за рекордно кратко време. Бяха 9 месеца на вълнение и предродилни емоции, време е да помислите за себе си. Бъдете физически активни, за да посрещнете новата среда с бебе у дома с повече енергия. Хубавото е, че този нов етап в живота ви, ще продължи между 6 и 12 месеца. Време напълно достатъчно, с постоянство и упоритост, да влезете в дънките от преди БЕБО. Повярвайте ми, няма по-добър начин за това от една тренировка у дома с бебето и да го ударите на игра!
Упражнения, които ви предлага Витаминаспорт съвсем няма да откраднат от така безценното ви напоследък време (20-25 минути на сесия), но със сигурност ще ви помогнат да се Post1-21възстановите по-бързо, да възвърнете фигурата си и да облекчите напрежението в областта на шията и гърба, причинено от кърменето на бебето или от носенето на ръце дълго време .

Снимките с примерните упражнения, които ви показваме по надолу в статията, са правени когато бебето е на 4 месеца и половина, а майката практикува спорт още от втората седмица след раждането. Нашата мама се върна към своята тренировъчна рутина с най-обикновена физическа активност - ходене с количка с бързи темпове минимум 20 минути на ден.

Ще ви трябва постелка или килим за вас и бебето, за да не навредите гърбовете си. Също така би било хубаво да има възглавница и ластик за някои упражнения и дръжте под ръка някоя и друга играчка.

 

Подгответе предварително тренировъчната си рутина, което ще ви позволи да се насладите на спокойствие на приятното занимание с вашето бебе. Хубаво е да имате предвид, че тренировката в домашни условия би било добре да бъде кръгова, преминавайки от упражнение в упражнение.


Играта с бебето насърчавава опорно-двигателното му развитие, стимулира имунната система и засилва връзката майка-дете. Тренировъчната работа заедно в игрова сесия е забавно както за вас, така и за бебето. Този тип физическа активност е отличен ресурс, за да се удовлетворят няколко нужди на наведнъж: много внимание за бебето, стимулиране на рефлексите му, жестове на привързаност, смях и закачки.

 

Мами, внимавайте много! Бебетата са склонни да бъдат много взискателни треньори. Те искат упражненията да се повтарят отново и отново, и не разбират, че мама има нужда от почивка. Би било добре да вземете предвид следните фактори:

  • Важно е, преди да започнете с тренировката за майки и бебета, бебето да е в състояние да си държи главата вдигната.
  • Правете упражненията в средата на сутринта или следобед и оставете дистанция между храненията на мама и бебе.
  • Уверете се, че детето е спокойно и не му се спи.
  • Поставете бебето по време на изпълнения на упражненията, в удобна позиция за него и за вас.

1. Корем и тазовото дъно:

 

Post1-6

Post1-8

Post1-7

Post1-10

2. Седалището и краката:

Post1-11

Post1-12

Post1-14

Post1-15


3. Гръб:

Post1-17

4. Адуктори:

Post1-16

 

Add comment