Анкета

Как се мотивирам за спорт?
 
Банер

Регистрация

Банер
Банер

Автори

Приятели

Вие сте тук:Начало»Стил»Гасол се употребява от всички възрасти
Понеделник, 02 Август 2010 17:32

Гасол се употребява от всички възрасти

От Витаминаспорт
Оценете статията
(1 Оценка)
www.photobucket.com www.photobucket.com
Звездата на НБА е персонажът, който прадава най-много. Потребителите залагат на Пау Гасол защото му имат доверие. Изненадващо Рафа Надал изпадна от класацията на младежите. Консултански компании помагат на фирмите да подобрят своя имидж на пазара чрез избор на подходящото рекламно лице. Статистиката твърди, че най-харесван е Пау Гасол, баскетболист на Лос Анджелис Лейкърс.
Роденият в Каталуния играч за втора поредна година застава начело на тази класация, в която се появават имената на журналиста Матияс Пратц, акторите Ампаро Баро, Антонио Бандерас, Пако Лено, както и други спортисти като Рафа Надал и Икер Касияс. Данните обаче се анализират за период от 12 месеца, който завърши в края на май, когато все още националният отбор по футбол не се бе короновал като Световен шампион, нито пък Надал бе триумфирал в тенис турнира Уимбилдън.

pau_gasol_and_hudsonАнкетите на „Персоналити" се ползват с голямо уважение на Полуострова, защото най-точно преценяват претенциите на потребителя. Въпросното проучване бе публикувано след като бяха направени повече от 20 000 интервюта с потенциални купувачи, над 14 годишна възраст от всички автономни области на Испания. Проведените консултациите анализират над 600 000 различни данни, които дават на баскетболиста на Лос Анжелис Лейкърс титлата „най-голямата испанска реклама".

Пау е еднакво добре оценен от мъжете и жените в Кралството /неговият случай е антипод на този на Елса Патаки, която окупира вниманите само на младежите от мъжки пол/. Гасол е единственият персонаж, който се появава в листата и на петте възрастови групи, на които компанията разделя населението. Титанът на испанския тенис Рафа Надал е в списъка на 4 от тези групи, но любопитното е, че не намира място в ТОП10 на хората между 14 и 24 години.

Познаването на разходите, предпочитанията на купувачите, минимизиране на рисковете са само част от предимствата, които предлага подобно проучване. Именно за това фирмите в Испания отделят голям бюджет, когато му дойде времето. И си струва цената. Пау има договор с банка „Popular", производителят на автомобили SsanYong, спортният гигант Nike,туристическата верига Costa Blanca и компанията EA Sports...все гиганти в икономиката на страната, които с право заложиха на друг гигант!

Add comment