Анкетите на „Персоналити" се ползват с голямо уважение на Полуострова, защото най-точно преценяват претенциите на потребителя. Въпросното проучване бе публикувано след като бяха направени повече от 20 000 интервюта с потенциални купувачи, над 14 годишна възраст от всички автономни области на Испания. Проведените консултациите анализират над 600 000 различни данни, които дават на баскетболиста на Лос Анжелис Лейкърс титлата „най-голямата испанска реклама".
Пау е еднакво добре оценен от мъжете и жените в Кралството /неговият случай е антипод на този на Елса Патаки, която окупира вниманите само на младежите от мъжки пол/. Гасол е единственият персонаж, който се появава в листата и на петте възрастови групи, на които компанията разделя населението. Титанът на испанския тенис Рафа Надал е в списъка на 4 от тези групи, но любопитното е, че не намира място в ТОП10 на хората между 14 и 24 години.
Познаването на разходите, предпочитанията на купувачите, минимизиране на рисковете са само част от предимствата, които предлага подобно проучване. Именно за това фирмите в Испания отделят голям бюджет, когато му дойде времето. И си струва цената. Пау има договор с банка „Popular", производителят на автомобили SsanYong, спортният гигант Nike,туристическата верига Costa Blanca и компанията EA Sports...все гиганти в икономиката на страната, които с право заложиха на друг гигант!